Selasa, 01 Januari 2019 14:34

Pencapaian Piagam Pelanggan

Ditulis oleh

Laporan pencapaian piagam pelanggan bagi Jabatan Kerja Raya Negeri Pahang akan dikemaskini pada setiap 1 bulan. Lapuran Piagam ini boleh di muat turun untuk rujukan.

Pencapaian Piagam Pelanggan 2020

BULAN PERKARA TAHUN FORMAT
 DISEMBER   2020  PDF
 NOVEMBER   2020  PDF
 OKTOBER   2020  PDF
 SEPTEMBER  LAPORAN PENCAPAIAN BULANAN PIAGAM PELANGGAN BAGI BULAN SEPT 2020  PDF
 OGOS LAPORAN PENCAPAIAN BULANAN PIAGAM PELANGGAN BAGI BULAN OGOS 2020  PDF
 JULAI LAPORAN PENCAPAIAN BULANAN PIAGAM PELANGGAN BAGI BULAN JULAI   2020 PDF
 JUN LAPORAN PENCAPAIAN BULANAN PIAGAM PELANGGAN BAGI BULAN JUN  2020  PDF
 MEI LAPORAN PENCAPAIAN BULANAN PIAGAM PELANGGAN BAGI BULAN MEI 2020  PDF
 APRIL LAPORAN PENCAPAIAN BULANAN PIAGAM PELANGGAN BAGI BULAN APRIL 2020  PDF
 MAC LAPORAN PENCAPAIAN BULANAN PIAGAM PELANGGAN BAGI BULAN MAC   2020  PDF
 FEBRUARI LAPORAN PENCAPAIAN BULANAN PIAGAM PELANGGAN BAGI BULAN FEBRUARI  2020  PDF
JANUARI LAPORAN PENCAPAIAN BULANAN PIAGAM PELANGGAN BAGI BULAN JANUARI 2020  PDF

 Lihat Pencapaian Piagam Pelanggan Tahun Sebelumnya (2019, 2018)

HUBUNGI KAMI

Pengarah Kerja Raya Negeri Pahang

Tingkat 9-12, Kompleks Tun Razak,
Bandar Indera Mahkota,
25582 Kuantan, Pahang

Tel : +(609)-571 7000,
Fax : +(609)-573 2837
Emel : pahang [at] jkr.gov.my

Kemaskini terakhir: 19 Oktober 2020

SALURAN ADUAN

SMS : JKR 'aduan anda' ke 32728
Emel : aduan.jkr [at] 1govuc.gov.my
Laman Web : PORTAL ADUAN

'Pelanggan Diutamakan, Janji Dikotakan'

- Statistik Transaksi Perkhidmatan Atas Talian

Pencapaian Piagam Pelanggan

STATISTIK

Pelawat Hari Ini :Pelawat Hari Ini :8
Minggu ini :Minggu ini :190
Bulan ini :Bulan ini :1791
Keseluruhan :Keseluruhan :2635033
Tertinggi : 03-05-2019 : 3155

Paparan Terbaik Di IE 10.0, Mozilla Firefox 52.0 & Google Chrome 57.0 dengan resolusi 1360 x 768
HAKCIPTA © 2005 - 2020 PORTAL RASMI JKR NEGERI PAHANG. REKABENTUK OLEH PASUKAN PORTAL RASMI JKR NEGERI PAHANG.

Carian

Pilihan Tema

Pilihan Warna

Imej Latarbelakang